.


Smörgåstårta

Som sagt så blev det Ändå fel på pappret som skulle till Försäkringskassan igår, så idag var jag tvungen att åka in igen. Fixade det snabbt, kastade in den där den skulle med ett leende på läpparna att det är gjort, och för att de var helt säkra på att man hinner på pengar innan julafton.

Jag och mamma, som också var med, gick och kikade på lite böcker och så. Ingen av oss hade egentligen någonting att göra där nere, så jag skjutsade hem henne. Ringde Terese och hon & Kevin var i alla fall hemma. Så jag åkte dit i någon timme och snicksnackade lite. Fick även hålla i den lille krabaten, och det kändes lite läskigt först, eftersom han är liten som en sparv. Men efter en stund så gick det lite lättare, och man vågade röra på sig i alla fall :) Man är så fjantig med andras barn.

Väl hemma har jag gjort mitt första försök att göra en smörgåstårta. Blev väldigt lyckad, så nu sitter jag proppis och funderar på vad jag nu ska hitta på. Fredrik har åkt tillbaka till jobbet för att greja, så nu blir jag själv i några timmar till. Blir väl tvn antar jag.

Ser mums ut?



Kommentarer
Postat av: matta

ser mumma ut!!

2009-12-10 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0