.


Julegran & gotta


Efter maten kom mamma, Tony och två tomtar ut till Marma för att hälsa på. Jag skulle klä granen, och de fick vara med och hjälpa till. Körde i år med svart/guld-tema och det blev roligt & fint tycker jag. Svårt att få med bra på bild, men fint blev det i alla fall. Nu känns det att det börjar närma sig julafton.








När de åkt hem så blev jag sugen att göra något. Ställde mig och gjorde ordning en massa knäck, som nu ligger i kylen/frysen och väntas på att ätas upp. Har hittills lyckats klämt i mig ca 10 stycken. Känns som det får bli en till lagning innan jul här. Började en film halv 10, och båda kände oss fortfarande sugna på något gott. Så jag gjorde smoothies till oss, med hallon & banan. Blev väldigt gott, och var väldigt mättande också för den delen.






Imorgon åker jag och hämtar lille Liam, som ska få vara med mig mellan 13-17. Ska väl gå på bibblan, och sen långpromenera hade jag tänkt. Bra anledning att maka på fläsket. Sov inte alls bra i natt, så nu ska jag lägga mig så man är pigg tills imorgon i alla fall.

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0