.


Mer speciella kläder, tack !

Jag älskar alla dessa små kläder med bandtryck & annat häftigt. Många av kläderna jag hittar till de små, skulle jag själv vilja ha större. Till ett exempel denna Kizz-tröja.

Skrev igår att jag hade beställt en Stones-tröja, men tyvärr så fanns den inte kvar när hon skulle skicka den, så jag fick välja mellan att få pengar tillbaka eller välja något annat. Hade lite beslutsångest förra gången mellan den och den här, så denna fick jag då iställetför samma pris. Så där tjänade jag 15:- då :)

Måste nästan tipsa om sidan igen
Rocka by Baby



Den här då? GE MIG!
Tyvärr hittade jag den på en utländsk sida, och
då kostar frakten en förmögenhet. Synd, annars
hade den här varit på väg redan




Kommentarer
Postat av: Ök

Kizz eller Kiss? ;)

2009-12-10 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0