.


Tjena slitvargar


Idag är det slitet i Marmaverken.
Båda var lika trötta när vi vid halv 2 till slut klev upp ur sängen. Drog på oss kläder och for med Mattas cp-bil till stan. Hämtade även upp Danne & åkte vidare ut mot Stugsund. Varit sugen på deras kebabpizza, så en halv sådan slank ner i kistan. Lämnade sedan av folket, och nu är vi tillbaka hemma.

Tack och lov att jag städade igår, för idag hade jag/vi Aldrig orkat. Just nu sitter grabben och kikar boll, medan jag lägger ut bilder sedan gårdagen. Gjorde alla i svartvitt eftersom det var Många som var lite för ful/fulla för färgbilder :) Orkar inte ha alla här, så dem lägger jag på bilddagboken. Klicka här

Resten av kvällen blir det bara lugnt. Imorgon är det tråkig måndag åter igen, och jag ska väl inte göra något alls var det tänkt. Hör av er om ni har tråkigt !


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello fisheye ;)

2009-12-07 @ 11:19:20
Postat av: Matta

Sjukt lik din mamma där ;P

2009-12-08 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0