.


Vad tycker Ni ?


Det blev väldigt påfrestande för håret att slinga, så nu tröttnade jag. Var idag och hittade en rätt fin klänning att trycka på mig, och blev helt nedstämd av den fula utväxten jag hade. Åkte ut på Kvantum och körde en billig hårsalong hos mamma. Resultatet bli inte alls så bra som hos frissan, men det fick duga så länge. Allt var bättre än det jag hade innan. Nu funderar jag på om man kanske skulle tagit och klippt lugg igen? Känns som det borde göras något i alla fall.

Kommentera gärna


Håret har denna färg nu. Frågan är om
jag ska ha kvar denna tråkiga snedlugg?


Eller om den åker av som på denna bild?
Observera att jag väger ca 10 kilo mer nu
när ni bestämmer






Kommentarer
Postat av: pappa

har någonstans lärt mig att inte kommentera en kvinnas utseende, särskilt inte en gravid,;-) men gör ju det ändå...tycker du är fin med lugg..Kram

2009-12-04 @ 21:28:26
Postat av: Malin

Lugg :)

2009-12-04 @ 22:10:14
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0