.


Rädda blommorna

Nystädat här hemma, så igår kände jag mig kreativ. Fick två blommor av mamma för någon dag sen som behövde "renoveras", så det tog jag tag i. Båda var i för små krukor, så jag fick ta och plantera om. Fick en kruka och blomjord av farmor så jag fick chans att fixa till rätt mycket. Krukan jag fick var en vanlig orange, så den fick lite svart färg på sig. Även en till fick bli svart, och blev bra mycket snyggare.


En vanlig, och rätt tråkig kruka


Blev fin i svart, med ett vitt fat



Idag har det Inte varit en bra dag. Försäkringskassan suger musten ur mig. Hade jag inte varit beroende av dem nu så skulle jag faktiskt be dem dra åt H.. ! Blev otroligt less och ringde upp dem två gånger under dagen. Den andra gången fick jag i alla fall prata med någon som hade lite innanför pannan, och lyckades fixa problemet relativt snabbt i alla fall. Otroligt deprimerad som jag kan bli ibland nu för tiden, så la jag mig och sov i några timmar. Efter sovstunden kändes det i alla fall bättre. Sovstunden Och Fredrik rättare sagt. Han är faktiskt bäst..

Imorgon är det fredag och det är väl inget speciellt planerat vad jag vet. Lugnt och fint blir det i alla fall om jag ska orka med lördagen. Drygt att allt börjar bli även fysiskt jobbigt nu. Hoppas inte att det kommer bli så hemskt mycket värre här. Men nu är det i alla fall mindre än 3 månader kvar, så jag får stå ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0