.


Barnens Hus

Det är drygt att gå och se alla priser de har på babysaker, men gud så fint allt är. Skulle idag gå in och titta efter julklappar till pojkarna, och hittade då ett helt nytt ställe. De hade satt upp en massa nya och fina babykläder (även i mycket små storlekar), så där blev jag kvar en stund. Fanns en massa som jag ville ha, men det fick sluta med bara en body. Så för dem som undrar var det finns presenter och annat att köpa, så är de där. Fanns speciellt en sak som jag/vi önskar oss. Amningskuddar.. Fanns många fina att välja på, tex munin, laban & tummen.

Hittade i alla fall klapparna som passade till grabbarna. De har sagt att de ville ha såna där sparkcyklar, så en varsin sådan blir det. Svider i plånboken nu när vi är tvungna att köpa två, men men.. Är det såna de vill ha så.

Den här "älskling"-tröjan kostade 120 kr

Och som jag skrev tidigare så hämtade jag också
upp ett sånt här paket. I det fanns det bland annat
6 st blöjor, tvättlappar, en napp & lite information
och erbjudanden. Inte helt fel. Och helt gratis.



Efter svängen till stan så svängde jag in hos farmor och hälsade på. Där var det katter överallt och det knäpptes en del kort på sakerna jag hade med mig. Fick också med mig blomjord & en kruka därifrån, så nu slipper jag köpa den på loppisen. Funderar om man kanske skulle ha målat den svart också. Kanske blir fint.

Just nu är det så mycket blommor här så att vi knappt vet var vi ska ställa alla, men det är bra att samla på sig tills vi flyttar till större. Mycket grönt ska det vara, annars trivs jag inte. Ska ta och köpa mig en julblomma också här framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0