Seeeegt



De här 5 dagarna måste ha varit de segaste i mitt liv. Det gick väl an de där två första dagarna, men nu är det bara enormt jobbigt och frustrerande. Det är inte möjligt att sitta i 9 timmar/ dag på en stol och göra ingenting. Man blir galen! Trodde att det skulle vara lättförtjänt och bara sitta på röven, vilket det egentligen också är, men jag skulle Mycket hellre ha någonting att göra. Få lite olika sysslor som får tiden att gå fortare. Istället får jag sitta och ha ont i skallen av all bensin i flera timmar. Bara till lunchen har jag hunnit blivit helt yr i bollen av alla avgaser och bensin. Och på råga av allt så har jag kommit in i en sån där jobbig vecka med magen. Lite deprimerande är det att inte kunna ha några kläder alls förutom stora mjukisbrallor.

Det här fick duga till lördagen. Börjar bli tjockis nu.


Nej men på lördag åker vi i alla fall till Valbo och går på Ikea och köpis. Där ska jag unna mig ett par "mamma-tights", som ser otroligt roliga ut btw, och någon slags kjol eller tunika. Något fint måste jag få ha i garderoben. Längtar som en tok, först och främst till fredag. Slutar jobba på torsdagskväll, och sen åker jag hem och ska sova i ett dygn hade jag tänkt. Så fredagen hemma själv, i tystnaden, kommer att uppskattas.

Men åååh, jag bryter seriöst IHOP på att det är 3 dagar kvaaar ! Vill inte, vill inte.. Börjar ångra att jag tog mig an detta. Men sen är det fint ,och framför allt passande att ha extra nu. Måste bland annat  köpa spjälsäng och annat viktigt. Och DET är inte gratis kan jag berätta. Gick på loppis idag i hopp att hitta något. Skulle så gärna vilja ha en gammaldags säng / vagga. Kanske hittade en idag, men den behöver omvårdnad. Har aldrig sett en sån gräslig färg, skrikorange.

Innan loppis blev jag bjuden på Tacobaren av fader min. Han är sjukskriven för ryggproblem, så det passade ju sig att götta sig på stan då. Var också upp och tittade på Ylvas nykläckta kattisar . Inte ens en vecka gamla. Jag höll inte på att ta mig därifrån.

I helgen blev det lugnt, men inte för Fredrik. Han var borta fredagskvällen och drack bärs med grabbarna, och på lördag var vi på förluva hos Sandberg + fjälla. Där var det ett litet, men knäppt gäng. Skjutsade in dem runt 11, sen for jag hem och döslocknade. Hann inte ens släcka lampan förrän J.Blund hade våldtagit mina ögon.


Anna, med fin min

Dan ville ha ett spritkort

Lite (fast mycket..lite)- Pika, värd + värdinna

Bati

Pizza-kebabrulle-El Maco - Danne

Svarta keps


Har varit väääldigt drygt att kliva upp Innan Fredrik här i veckan & helgen. Jag vill så gärna ligga kvar när han ser ut att ha det så mysigt och varmt. Men nu är det bara 3 dagar kvar i alla fall. (Fast att det känns som 7). Nu ska jag lägga mig och sova i någon timme. Hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0