Dagen innan



Det känns lite som förr i tiden på söndagarna innan skolan började igen.
Imorgon börjar jag mina långa 8 dagars jobb, men det känns inte så roligt med tanke på hur vädret ser ut idag. Förhoppningsvid blir det finare imorgon. Det hoppas jag verkligen eftersom jag ska stå ute i flera timmar. Annars blir jag väl sjuk tänker jag. Men det känns riktigt bra att få göra något, trots att det bara blir några dagar. det tråkiga med det hela blir dock alla dessa oädliga papper från försäkringskassan. Det är helt sjukt vad papper det ska vara hit och dit. Och folk klagar över att skogarna försvinner. Jag kan lova att halva skogen går åt till deras papper.

Sen ska det också ordnas med papper om "ledighet" när kläckningen är på gång. Det är väldigt synd att inte det här hände lite senare, så jag skulle hinna jobba ett halvår innan. Men men, så här får det vara ett tag till. Får passa in jobb lagomt till Fredrik vill ha sin ledighet. Pengar växer inte på träd, och det är mycket som vill och måste göras för min del. Men som sagt är det skönt med det här nu i alla fall. det är trots allt mer jobb än vad de flsta andra får i denna stad.

Idag händer det absolut ingenting i stort sätt. Ska väl städa, laga mat och göra sådant som man gör dessa regniga dagar. Just nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla Simpsons och sen familyguy.




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tiden är uppskriven i minnet, bilbingo it will be :)

2009-08-26 @ 17:14:44
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det lär vi göra ;)

2009-08-26 @ 21:01:28
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0