Betald ledighet



Idag kom jag iväg helt i tid och slapp jäkta ett dugg. Kom till stationen klockn 10 som bestämt och väl där var det inte direkt mycket för mig att göra. Gubbarna som skulle fixa det nya systemet håller på till kanske 6-7 ikväll, så jag fick åka hem. Åker dock tillbaka till 3, för information och eventuellt är dom klara att öppna en av pumparna då. Ska få en nyckel till det lilla huset där och messa godis som ska delas ut i helgen. Undrar hur många jag kommer smyga i mig? : )

Så just nu sitter jag hemma hos mamma och har betalt för att kolla på tv. Helt i min smak måste jag säga. Och som det verkar så kommer det inte bli allt för ansträngande nu till helgen och veckan heller. Kommer väl mest bli långtråkigt att stå i 10 timmar/dag och göra samma sak. Måste komma ihåg att köpa en tidning eller ta med en bok.

Efter jobbet åker jag hem med en kyckling och vi ska äta. Har planerat på att Fredrik ska vara klar med riset när jag kommer så det bara är att värma på kycklingssåsen. I så fall tror jag att jag ska tjata lite på honom att vi ska åka på tutbingo. Var länge sen nu, och blev så sugen när jag läste om Malins planer.

Klassiker

Ökan efter en utekväll, finast

Haha, jag bröt ihop när jag kom på att det
faktiskt var Fredrik där på mitten. Visste
inte ens vem han var då jag fick denna bild.


Lyden, jag, Emma & Juhlin, kanske 04

Haha, länge sen

Förlåt Johan, men det är det roligaste jag sett. Speedos 4ever

Jag som ser ut som mamma

Studentveckan. Wiman, Matta & jag försöker bli dynga

Detta är så roligt! Mickel i 6-7an någon gång 


Förlåt hörni, men jag hittade en massa roliga bilder på gammeldatorn här.
Nu ska jag tillbaka till jobbet igen. Hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Johann

Tack Alex:)

2009-08-27 @ 17:41:38
Postat av: Anonym

Hahahaha! Jag älskar klassikern, synd bara att försöken till att göra lika blir mindre lyckade ;)

2009-08-27 @ 19:25:33
Postat av: Erica

Stolt fotograf till den fjärde bilden ;)

2009-09-14 @ 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0