2 dagar klar, 6 kvar



Nu har jag suttit där på macken i en full dag, och det var så oändligt tråkigt. Tiden sniglar sig fram som aldrig förr, och timmarna känns som dagar. Men det är lättförtjänta pengar som sagt, och det är lätt värt det. Så inte är jag bitter, Trots att jag nu ska jobba både lördag och söndag. Surig över att det blev något IKEA imorgon, men det är planerat till nästa lördag nu, så det gjorde inte så mycket. Nu får jag dessutom lite längre tid på mig att planera nya lägenheten ang färger och lite större saker. De andra sakerna får inköpas lite eftersom.

Min favorit-färg genom tiderna (inom inredning dvs) är ljus grön. Det har jag nu planerat in i de två sovrummen. Till vardagsrum / hall / kök blir stilrent med bara svart och vitt. Ska måla köksskåp och dörrar med riktigt svart, då ser det mycket mer exlusivt ut. Ville egentligen åka in till Coop nu för att titta på olika färger och ta hem såna där småprov, men så roligt fick jag tydligen inte ha på en fredagskväll. Fredrik oorkar inte. Så nu sitter jag här och surar ikapp med mig själv. Aja, får väl se om det finns något intressant på någon inredningssida. Inte ALLS lika roligt.


Funderar starkt på att fixa en tegelvägg, det kan vara
riktigt snyggt. Riktigt dyrt också för den delen. Men visst
kan det se bra ut med Coops "fakeplattor" också va?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va GÖR du??? Vi har varit nyfikna i flera dar nu.

2009-08-28 @ 22:57:12
Postat av: Farmor

Ja det var farmor som skrev...

2009-08-28 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0