Vad är detta?


Vad är det för fel på vissa personer? Jag förstår inte hur man kan vara så in åt helvete fjantig. Orka gå in på någon annans hemsidor och byta lösenord. det här var andra gången det hänt mig, och det börjar kännas ganska tjatigt. Får helt enkelt sluta lite på andra människor. Moget gjort. Aja, annars är det en helt vanlig onsdag. Mamma kom och hämtade mig imorse, och efter det har det inte hänt mycket. handlade lite käk, och träffade då på Stina. Det är konstigt att man lyckas komma ifrån varandra efter att ha varit tight. Men nu ska hon troligen med om det blir fint väder på lördag i alla fall. Förhoppningsvis blir det så och vi kan ha en heldag vid vindskyddet och bara jäsa på några öl och grillat. Så kom igen nu solen! Om det är felr som känner för mys så är det bara att höra av sig.

Lite senare kommer Sandra och äter lite plättar som det bjuds på idag. Med grabbarna hemma märks det i stort sätt ingen skillnad om ännu en till käkar. Umgås ett tag med henne, sen blir det mys med mamma. Tony + vänner ska ta stora tvn för fotbollen, så vi myser ned oss i sovrummet med fjantfilm som vi gillar bäst. Inte mer än så händer skulle jag tro.

Måste även försöka tjata lite med på Sandra så hon fixar de nya bilderna.
Hejhopp





Kommentarer
Postat av: Sandra

jaaaahadu, snart kommer jag, dock utan ninjadräkt eller nåt annat tok, du får dras med en äcklig människa som suttit på arslet en hel dag och luktar lite halvt äckligt istället ;)

2009-04-15 @ 17:10:10
Postat av: Alex

Men jag gillar dig ändå. Extra mycket som ninja bara ;)

2009-04-15 @ 17:16:29
Postat av: Linda

Jag vill med och grilla och mysa. Deamon med ;)

2009-04-16 @ 17:58:54
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0