Tackar för informationen



Och tack äntligen för informationen som verkligen var behövande.
Idag klev jag upp strax efter 8. Poade runt lite, diskade & hade det allmänt trevligt sådär tidigt på morgonen. hann göra en hel del på de där 10 minuterna som min minipizza tog för att bli klar. Inte en helt okej frukost kanske, men vad ska man göra?

Åkte in med farmodern till stan och gick på CFL, för en föreläsning. Trodde det skulle bli dötråkigt och jävligt som allt annat som Arbetsförmedlingen fixar, men denna gång var det lite annat. Två helt normala personer som berättade i stort sätt allt man behövde veta. Vilka jobb det finns för mycket av, de som det knappt finns några allt av & om en massa olika utbildningar det går att få. Precis det jag ville veta. Bestämde även en egen tid med gybben där, för närmare snack. Riktigt nöjd nu för en gångs skull. Bra där!


Just nu sitter jag hemma mätt och belåten
efter amerikanska makaroner. En av
favoriterna. Väntar på att Tomas ska bli
klar på hans Ams-möte. Efter ska vi väl
bege oss ut till Marma och hitta på något
sköjj. Jag är fortfarande sugen på att gröva
upp "rabatterna", om det ens går att kalla
dem det. Jäkla slarver-pojkar! Vet inte om
Tola är så sugen på att gräva, men ett bra
 sällskap är aldrig fel. Kanske lite film &
tvspel också. Men tvspel är som sagt inte
min starka sida. Dosorna har en tendens
att flyga ut genom ett och ett annat fönster
eller andra hårda saker. Kanske inte blir så
uppskattat.

Föresten, är det någon som vet hur
mycket jordsäckar kostar?




Imorgon blir det tyvärr en till tripp till Gävle. Har lite ouppklarade ärenden där, som jag tycker ska bli oändligt tråkigt. Mycket tråkigheter med att vara arbetslös faktiskt. men aja, får i alla fall något att göra. Hoppas det är fulväder då bara så man inte slösar dagen på en massa trök.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0