Slitage-hjärna


Ja, jag har faktiskt aldrig festat så många dagar i rad. ( ej festival inräknat )
Fest onsdags i söderala. Fest torsdagen.. Äh, jag kommer inte ihåg vilken dag som var vilken. Slitage-hjärna är väl kanske det minsta man kan säga. Hur som helst så blev det fest ons,tor,fre. På lördagen kände jag mig inget bakis, men bara så jäkla trött i kroppen att jag var nykter. På den dagen Alla skulle ut. Fast det hade faktiskt med saken att göra också för den delen. Alldeles För mycket folk för min smak.

Lördagen spenderades dock på fest. Hos lammet som då fyllde 22 år.
Drog med mig pojkar till mina små flickvänner som var där redan. Dock var de en storlek för stora för våran alltid lika kända lammjagare Ökan. Haha, stjärna. Hann dock inte vara där länge och gräbsen kände sig inte redo att gå på krogen än, så de följde med på förluva hos mig. De, mamma+Tony & två grannar satt och smuttade wiskey tills klockan blev sent. Skjutsade även ner dem på statt, och kände mig väldigt glad att jag själv Inte skulle in. Åkte hem och tittade film och tog det lugnt i 2-3 timmar. Sen var det bara att sätta sig i bilen igen och skjutsa ut till Marma. Hur som haver så var det en skön och bra kväll som behövdes.

Igår, söndag, blev det dock allt annat än lugnt. Fest hos Pettersson med en massa folk. Hade lite problem med alkoholfronten, men det löste sig bra nog å. Hund-fylla blev det och jag har smått med ångest idag. Det här med svarta timmar är inget jag rekomenderar. Idag mår jag förvånadsvärt bra. Lite less på vädret som är regnigt och kallt, men det gör ingenting egentligen. Vädret har skött sig så bra de här dagarna, så det kan faktiskt få regna lite.



De här senaste dagarna har i alla fall varit roliga. Det var faktiskt länge sedan jag trivits så bra. Många bra personer har jag lärt känna. Tack till Er : ) Bilder från dagarna kommer inom en snar framtid. Ska försöka puscha på Sandra Bröst att  fixa ut dem snart. Har kollat genom allt på internet, så nu ska jag gå och lägga mig en stund till tror jag.

För vad är bättre än att lägga sig brevid en annan varm person? : )






Kommentarer
Postat av: Sandra

slitage hjärna och en bild på mig ? haha, fast det kan nog stämma ;)

2009-04-14 @ 13:48:26
Postat av: Anonym

Haha, var meningen att du skulle höra till texten nedanför ;)

2009-04-15 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0