Loppis & Fotboll


Idag ställde jag som vanligt på 10, och klev som vanligt upp vid 11. Duktigt att snooza i en hel timme. Jag fick inte nomineringen "årets översovare" i 3an för ingenting, det är då säkert. Väl vaken blev det en film på tvn, sen ringde jag Tomas och vi gick bort till Marmas loppis. Det fanns mycket mer än förväntat och jag kom hem med 3 krukor, 2 vaser och 3 böcker.
Loppis is the shit !


Har efter det poat lite i trädgården. Kände mig som en riktig skogsmulle där med kärran i högsta hugg. Sedn har det varit allmänt tråkigt. Fredrik jobbar till minst 9 ikväll, och det är inte överdrivet  roligt att sitta här. Tur att det finns dator i alla fall. Vid 9 är det fotboll hos Tomas i alla fall, så dit ska jag väl traska. Är mer intresserad i chipsen som finns där än fotbollen ska jag vara ärlig och säga : )     Chips = Klad Alhex

     

Imorgon är det sista April och jag är lycklig att denna månad är över. Nu är det i alla fall garanterat VÅR. Jag älskar nog allt som har med våren att göra. Brukar oftast inte vara något speciellt med den dagen, men det här året ska det bli annurlunda. Vi ska sitta ett jäkla gäng här ute i Marma. Grilla, mysa & förhoppningvis håller det sig lagomt varmt ute så att det även blir skäret. Finns ett bra eldningsställe där som kommer bli perfekt för kvällen. Ska bli intressant hur mycket folk det hela kommer landa på. En person som jag tycker att det ska bli Extra roligt att träffa är min egna lilla Matta. Kommer hem över helgen och det ska bli aproligt ! Alla håller tummarna nu för en toppendag imorgon, okej? : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0