Hårförlängning.. igen



Ja, jag har väl ändå ett stort beslutsproblem. Efter att ha dragits med detta slitage till hårfärg, så har jag nu tröttnat. och efter att åter hittat mitt löshår, så blev jag sugen på det igen. Och nu ska den alltid lika snälla Frida Palm ställa upp och göra det på mig för en mycket generös summa. Bra med tanke på att jag är den fattigaste människan i stan. Väldigt snäll tös det där! Så nu skickar jag med pengar till lim så har jag det förhoppningsvis imorgonkväll och kan då sätta igång proceduren. Får se hur resultatet blir. Kommer väl antagligen se ut som alltid annars.


Idag klev jag upp vid halv 10 och följde med mamma ner på Furan för lite varm choklad. Alltid lika kul att bli stirrad på. Senare idag vet jag inte alls vad som händer. Kanske passar på att färga huvudet som förberedelse inför i helgen. Annars ska jag väl ut till Marma igen.

Helgen som kommer ser mycket tråkig ut. De flesta är otaggade, så då blir även jag det. Har helt enkelt gett upp med att säga att det blir lugnt, för det brukar kunna ändra sig på en sekund. Men som det ser ut nu så kan det gott väl blir så i alla fall. HURRA sa levern !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0