Jahapp

Ja, vad ska man säga? Det blev fest igår i alla fall. Palla med att man är så uttråkad av att ligga hemma så man går ut fast att man egentligen inte orkar. Så efter en förfest som skulle bli med en massa folk, men som bara blev på 4 personer, blev det krogen. Var rätt kul eftersom det var tält, men inget speciellt egentligen. Lite uppträdande och annat. Dansade på där med min vanliga tokpartner Ökan, som alltid stället upp på lite fjantande. Våran dans kan vara den fulaste i hela världen faktiskt. Men ja, någon måste väl kunna bjuda på sig själv också : )

Idag vaknade jag runt 12 och mådde som en påse nötter. Trodde att det var en helt vanlig bakfylla först, men sen när jag somnat om och blev väckt 4 och var lika dålig så förstod jag att jag inte bara var bakfull. Varm som en eldstad och med ett yrsell var jag ändå tvungen att kliva upp. Så jaha, då hade man feber Igen då. Så jäkla tråkigt, eftersom jag var dålig hela förra veckan. Men kanske inte så konstigt med tanke på att man gått ut 3 dagar denna vecka. Läge att skärpa sig, men det säger jag i stort sätt efter varje gång jag varit ute, utan framgång.

-

Frågan är ju vad som är fel på en när man har druckit? Jag har hört talas om att man kan skaffa alkolås på telefonen, men det kanske bara är en myt. Men om det finns, så är det en sak jag borde investera i. Hatar mig själv när jag tror att jag är bäst i hela världen när jag är full. Odödlig, skithäftig och snyggast. Sen dagen efter så får man verkligen veta att man inte är odödlig, bara en sliten person som får skämmas över vad man sa kvällen före. Det enda jag var bäst på var helt eneklt att skämma ut mig. Åh, ganska mycket ångest idag, trots att det ändå inte var något speciellt farlig med det jag sa. Men fy satan vad drygt det är i alla fall.

Resten av dagen ska jag fortsätta att sitta här i soffan och hoppas in i det sista på att febern inte utveclas och blir värre. Orkar inte spendera en enda dag till sjuk. Har till och med i stort sätt lärt mig tvtidningen och följer alla sega såpor som går. Nej, fy vad tråkigt. Men ja, nu ska jag väl fortsätta kolla på History-kanalen med morbror min. Ska man ligga och dökolla på tvn så kan man väl ändå lära sig något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0