Kuskblogg


Fick nyss reda på att Lammet (och Sara?) suttit och skapat en egen blogg till oss gamla kuskare som vi kan skriva i lite för att inte tappa kontakten. Det var en mycket smart idé måste jag påstå. Skulle jag aldrig ha tänkt på annars =)
Hoppas bara att alla kommer fortsätta kika in dit. En annan som inte har bättre för sig om dagarna kommer väl hänga där 24/7 men då har de andra lite mer liv än mig.
-

Idag vaknade jag lite senare än vad jag hade tänkt men hann med en Forsbacka ändå. När jag hunnit ungefär halva vägen så brukar jag vara som snabbast, då hände det oacceptabla. Utan förvarning kommer det en medelålders kvinna med stavar och bara susar om mig på vägen. Men vad i..?
Känns jäkligt bra att bli omkörd av någon som är mer är dubbelt så gammal som en själv. Svar NEEEJ!
En sak fick jag ut av det i alla fall. Resten av vägen gick jag det snabbaste som mina fötter klarade av. Kanske behövs en tant för att man ska ge sitt bästa?

Träffade även på Carro, som ville ut imorgon. Blev lite sugen men kan inte bestämma om jag varken orkar eller har råd. Eller nja, råd kan man alltid göra sig, men det känns lite drygt att lägga ut pengar som egentligen skulle behövts till flytten. Ja, får se hur det hela slutar. Blev faktiskt hemskt mycket mer taggad när Anton skulle komma hem över helgen också. Honom träffar jag ju inte alls ofta nu för tiden.. Den token som ska åka iväg och tjänstgöra i Afghanistan också, vilken hjärna.

Imorgon ska jag inte göra mer än vad som har hänt idag. Ska åka och hälsa på nybäbisen äntligen! Skrev förut att vi skulle åka redan för några dagar sedan, men lillpysen var tvungen att åka upp på sjukhuset eftersom han bara gick ned i vikt. Men idag träffade vi dem en sväng och nu var han okej igen. Sötgöte i alla fall. Ojoj, jag börjar nästan darra läpp när jag ser på det lilla pyret. Älskar småbäsar! =)

Om jag kommer ihåg ska jag knäppa ett kort och lägga upp här så får ni se det lilla hjärtegullet.
Nu ska jag kika på Mumiens återkomst på 6an. Älskar såna där fjantfilmer =)


( Måste också höra.. Blir det lättare att läsa om texten är såhär, eller ska jag ha det kvar som det var?)

Kommentarer
Postat av: adam

jag gillar detta sätt

2008-10-24 @ 15:12:56
URL: http://marjavaara.blogg.se/
Postat av: Alex

Vilket sätt menar du?

2008-10-25 @ 11:45:27
Postat av: Sara

lättare som du har nu :)

2008-10-25 @ 16:52:28
URL: http://saraeriksson.bloggspace.se
Postat av: adam

Det där du har nu

2008-10-27 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0