Eftermiddags-inlägg


Klockan är snart 4 och Marcus har pga jobbet inte kunnat komma förrän så här sent på dagen. Var egentligen meningen att jag skulle åka på förmiddagen, men det gör väl inte så mycket egentligen. Hinner ändå träffa alla. Så idag har jag skedat Emma lite till film, sen bara slöat med sjuklingen Matta. Spelat kort mitt på dagen som två gamla nuckor =)

Väl hemma blir det till pappa på en gång för käk, hoppas det blir något smarrigt!
Sen kommer jag väl vara helt död ikväll, så det blir väl till att lägga sig på de hårda madrasserna på golvet hos mamma. Ingen idé att lägga sig på soffan denna gång eftersom grabbarna är hemma. För då får jag väl vakna vid 6 imorgon, vilket inte är så aktuellt från min sida. Fredagen blir det nog bara lek och mys med familjen, och kvällen återstår att se vad som händer.

Har även fått reda på att vi ska åka hem på söndagsnatten och inte på kvällen. Aaah, de kommer inte ha roligt med mig när jag väl är så trött. Ser ut som en rynkig kärring och rör mig som en också. Grymt dåligt humör när jag måste vara vaken när jag inte vill. Usch och tvi! Det godkända är väl att man kan sova i alla fall.

Nej, nu får han ta och komma.. Har såå tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0