15 på nytt


Haha, det kan fan vara så alltså! Men vad ska man säga? Inte gör det mig någonting i alla fall =)
Ikväll var jag och Matta med om lite annurlunda saker, som inte brukar ske annars. Hon kan vara den första som sett mig så fånig som jag är. Har ni aldrig varit med om att ni kännt er så fånig att ni bara vill slå er själva över käften? Kan inte rå för det heller, men jag har ingen som helst anledning till det heller för den delen. Underbart att veta att det har rört sig sen den siste. Hihihi, jag kan inte ge mig! TÖNT

Senast jag skrev var väl runt 3 idag, och sen dess finns det väl inte så mycket att berätta om, förrutom det jag väljer att vara lite diskret för tillfället. Mötte upp Matta på gallerian för lite käk på Mcdonkos. Blev en Mc Chicken Jr och en sallad för de som bryr sig. Satt även och spanade lite på samma gång, haha =) Efter det åkte vi hem och satt på Torkel i Knipa, som förövrigt måste vara den sjukaste filmen ever. Skratt till tusen som vanligt.

Just nu sitter jag med lite musik i öronen och är enbart fånig. Väntar på att Emma ska komma hem från jobbet så jag kan tala lite med henne innan hon ska sova. Och eftersom jag fick sova ut för en gångs skull imorse så är jag inte alls trött nu. Imorgon börjar jag inte förrän 17 så det blir långmorgon igen. Ska nog lägga mig i ett bad och bara jäsa ett tag innan tror jag. Har inte riktigt tagit mig tid till det innan, så imorgon passar perfekt.
-
Ja, ikväll är jag munter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0