Kusk + emma

Igår var dagen D!
Matta kom hem, och likaså Ökan. Jag hade med andra ord mina bästa och mest värdefulla personer runt mig hela kvällen. Kunde inte blir bättre.

Började kvällen med att vara hos Matta, ug-disco med mycket skratt som vanligt. Vill nog inte ens kommentera alla fina kort vi fick på varandra, den ena fulare än den andre. Men snart kommer de väl ut på alla facebook och bilddagböcker. Intressant!
Rörde oss rätt sent till berget, och där spelade det sista bandet när vi kom. Efter ett lamt försök att hålla ihop så tappade alla bort varandra som vanligt och det blev inte alls lika kul. Eftersom vinet hade flödat rätt bra tidigare, så gav jag upp berget efter bara en timme eller så. Med ett tunnelseénde som ett tåg snubblade jag ner mot käket. En stor strips och en jävla massa ketchup. Dom som jobbade där blev lite lätt förundrade hur mycket av det röda en enda person kunde få i sig. Träffade lyckligtvis på Dani och Krotan som bara bor 10 meter ifrån mig, så där fick jag ett utmärkt sällskap hela vägen hem.
Väl hemma ringde jag ett samtal, i vilket jag inte minns vad det sades, sen blev det tokdäcka utan att tänka på någonting alls what so ever. Jag var Inte en syn för gudarna kan jag själv erkänna.
I det hela så var självklart förfesten hos Matta den bästa, men det var ingen förvånad över.
Mer av det tycker jag!

Idag åker tjejerna hem till huvudstaden igen, vilket är tjatigt, men tydligen skulle de komma hem nästa vecka också. Ökan kommer för att spendera hela 3 veckor här. Me likie big time =)
Så nu gäller det att sysselsätta sig här hemma i en vecka, så det blir helg igen fort.

Mår iaf rätt skapligt idag med tanke på hur mycket vin som slank i. Njuter av det för nästa söndag kommer inte bli lika trevlig skulle jag tro. Då har det varit en helg med öl, tält och röjj. Ska bli otroligt roligt med lite nytt!
Men i Kilafors? Är lite skeptisk om stället de valt ut, men det återstår att se. Jag gissar på att det endera kommer bli århundradets flopp eller lyckade. Hoppas på det sista.

Idag händer det inte mycket.. Säris skulle komma in om ca timmen och då blir det väl en tur till donken lät det som. Det fungerar alltid sånna här dagar. Sen kommer ett lyckoämne hem och då blir jag glad =)
Annars inget alls. Glo in i väggen och tänka över saker man tror sig sagt kvällen innan och sedan hata sig själv för att man sagt det. Som alla andra söndagar då ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0