Solig dag i Husby


Ställde klockan på 10 idag, för att jag hade tänkt gå upp i skaplig tid. Men som vanligt somnade jag inte förrän efter 3 i natt igen, så översovningen var inte direkt oväntad. Vaknade i alla fall vid halv tolv av att Emma för andra gången tjatade om blodpuddingen. Haha, snacka om att hon kan mig utan och innan. Översovarn nr 1 i alla fall.
(Fick även en nominering över det på studenten, haha) Omöjlig.
Hur som helst så var denna dag en sådan dag man får sova över, eftersom jag inte har något att göra förrän 5, då jag börjar jobba. Väl vaken tog jag i alla fall på mig mjukiskläderna för en timmes promenad. Solen sken och humöret var på topp. Längtar som en tok efter sommaren när jag går min min väg runt Akalla / Husby. Det finns så himla mycket fina ställen, med stora fält man kan ligga och steka på. Känner på mig att vi kommer hänga där var och varannan dag i sommar, om vi bor kvar här dvs. Här får ni lite bilder från min promenadväg.

Står ofta och tittar på den där stenen. Ganska skithäftigt är det!



    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0