Måste komma igång


Måste verkligen komma igång med träningen snart. Har haft så grymt dåligt med pengar ett tag, men nu efter jul får det faktiskt styras upp. Vi har trots allt bad och gym bara gångväg härifrån. Får se hur det kommer att gå med simningen bara, med tanke på att jag Alltid blir sjuk efter att ha varit på badhuset. Måste vara något med klor. ( stava?) Men ska man vara fin, får man lida pin. "Ska man vara fin, får man ligga på soffan", skulle passa mig bättre =)


-Smal en gång i tiden-

Jobbar 15.00-23.30 idag, vilket är en helt okej tid. Kom hem igår och hann träffa Emma i någon timme innan hon la sig. Gick upp för mig att jag inte kommer träffa henne något mer innan måndag igen. Vi bor tre stycken i samma lägenhet, men ändå ses vi inte alls ofta. Lite roligt när alla jobbar helt olika tider. Fast det är väl kanske tur också, annars hade vi väl gått varandra på nerverna rätt rejält. Emma skulle nog få spunk på mig i alla fall, hihi =)
 
Nej, nu ska jag dra mig från soffan och se till att ordna till ruffset lite.
Man kan ju inte se ut hur som helst när man jobbar på McDonaaaaalds liksom bah, haaallåå! =)

Kommentarer
Postat av: ökan

du ska inte se ut sådär som en ben-get. rent ut sagt som ett skelett. usch

2008-12-18 @ 17:39:37
Postat av: Alex

Inte sådär extremt, men en bra bit på vägen i alla fall.

2008-12-19 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0