Man eller mus?


Man eller mus?
"Jag är en man som gillar muuuus!". Haha, kan vara det sämsta jag hört.



Alex innan jobb

Kom hem från jobbet för kanske 1 timme sedan nu. Började tidigt och fick under dagen veta att de bytt så vi slutar 12 istället för halv. Ganska skitdrygt att jobba 9 timmar på donken alltså. Det är ju inte direkt som att sitta vid ett skrivbord om man säger så. Ni vet sådär som det kan dunka i fötterna efter att ha tränat? Så blir det efter en långdag. Snyggt jobb man har.. Undrar om jag skulle bli uttråkad vid ett kontors? 

     
Mitt grymt tråkiga ställe som jag måste ligga och vänta på varje kväll med sent
jobb. Observera att killarna på bilden efter kom och tvingade mig att sitta upp
då dom också ville sitta på den enda ( !!! ) bänken som finns. Less blev alex.

Just nu hade det inte varit fel med lite skedning och mys. Kanske ska kasta mig ned i Emmas säng? Njae, då blir hon nog lack att jag väcker henne. Vågar inte =) Kan vara lite farlig såhär på nattskvisten. Men på lördagsmorgonen kommer Mattis hem och då blir det tvångsgos för hennes del. Vad tusan, lillpluttan som har varit borta i 2 långa veckor.

Nej, idag ska jag försöka sova innan 3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0