Magsjuka på gång


Imorse gick Emma upp och mådde dåligt, och nu ligger hon i sänger helt yr med kräkningar. Känns sugigt, för det hela betyder att antagligen jag också kommer blir smittat, eftersom vi är upp i varandra hela dagarna. Nu klockan 5 ska jag fly till jobbet och försöka hålla andan när jag kommer hem =) Får försöka ta hand om lillen så mycket som möjligt i alla fall, så hon blir frisk lagomt till jag blir sjuk. Var idag bort och handlade barnmat till stackarn. Och fy fan vad dyrt det var då.. Runt 15 kronor för EN burk barnmat.. Det var det värsta jag varit med om. Ska aldrig skaffa barn! Eller jo, fast inte än på ett tag. Problemet ligger väl mest i att hitta en pojk man vill ha det med. Och bra grabbar är inget jag tycks dras till.

Nu ska jag väl dra mig in till duschen, innan kylan tar fast mig här hemma.
Det är så sjuuukt kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0