Livet ska..


"Livet ska vara som en fjäril en sommardag" 



Såg nyss filmen "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö"  på 1an. Fick en otrolig skön känsla och ett sånt där pirr i magen som man kan få ibland. Sommar, vänskap och lojalitet som man sällan ser. Ja, en höjdarfilm!

Fick också en sjuk längtan till sommaren igen. Det är den asbolut bästa årstiden enligt mig. Aldrig kallare än att man behöver ha en lite tjockare tröja, och en vibb som gör alla lite extra glada och äventyrsfulla. Bada naken och bara vara allmänt fri. Jag undrar om det någonsin kommer bli en sån där sommar som för några år sedan? Inga bekymmer what so ever. Antar att det inte kommer hända igen. Jag vill ha ett aldrig-bli-gammal-piller.
-

Idag vakade jag på TOK för sent. Så sent att jag inte ens tänker berätta när. Men sen somnade jag efter 4 i natt också, så det finns skäl till det hela i alla fall. Till min besvikelse tokregnade det ute, så det blev ingen promenad heller. Åkte istället in till gallerian och kikade lite kläder & köpte hårfärg. Fixade det hela själv, och resultatet blev helt godkänt. Drog i en mörkbrun, vilket passade bra ihop med det svarta. Aja, ni får väl se till jul.

Längtar tills dess också såklart, och nu är det inte ens en vecka kvar. Den här månaden har gått otroligt fort faktiskt. Skönt det! Hoppas att resten av vintermånaderna går lika fort, så vi kan bli fjärilar åter igen =)


   
                                                                                                                                                                              
Såhär blev det. Tycks?


Kommentarer
Postat av: Sara

Sexi mama ;)

2008-12-20 @ 15:38:29
Postat av: Alex

Men haha, thanks Säro :)

2008-12-20 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0