Fredagskväll


Vaknade alldeles för sent idag igen fast att folk ringde och väckte mig. Tog i alla fall en dusch väl vaken och tog sedan pebbles ut mor Barkaby för att hämta upp Emma på jobbet. Strosade senare runt på outlet för att leta en jacka. Hittade tyvärr ingen, så det bra iväg till Ikea och Media Market där jag hittade min drömpryl. En massage-stol som jag fastnade i medan emma sprang runt och tittade på alla miljoner saker. Men ge mig en sån!

Just ni sitter vi och kikar på Nightmare before christmas och bara pyser. Kommer väl antagligen bli så resten av kvällen också.Trött som en tok trots att jag klev upp så sent. Kan ju ha något att göra med det också såklart.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla filmen här.
Ring om ni vill komma förbi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0