Dagen före


Innan dopparedagen, och jag vill enbart hem nu.
Nu sitter jag och Matta här i soffan och väntar på att få åka. Emma slutar 23, vilket suger ganska skitmycket. Hade tänkt åka vid 9 först, och då hade jag hunnit hem till myset, men nu blev det kört. Hoppas veerkligen att det inte är så överdrivet med trafik bara.. Grin i mitt öga just nu.

Imorgon är det äntligen jul, och jag ska bara njuta av ledigheten. Underbart!!
I övermorgon är det juldagen och med det statt. Mamma hade köpt den 6e sista förköpet, och Mattas mamma den absolut sista. Tycker så synd om de som inte har en. Den kön vill nog ingen vara med om. Kommer blir jättekul hos Sara, men är fortfarande väldigt skeptisk mot statt som sagt. Hoppas på det bästa.

Nej, nu orkar jag inte skriva ett ord till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0