30 December 2008


Idag är det den näst sista dagen på året. En tisdag.
Hade väl inte tänkt mig göra något speciellt idag, men det bar iväg till Glada Hudik med Sanna, Sara och Julia. Tänkte väl kolla något att ha på mig nu till nyår, men jag lägger ner på en gång. Orkar varken klä på mig eller bry mig speciellt, så det får bli mjukis för min del. Pulka, bastu och käk ute i Vansätter är det bestämt nu i alla fall. Allt blir roligt förrutom maten då kanske. Har som sagt fått nå krux i magen och kan inte äta ordentligt. Men jag kan i alla fall sitta med på middagen =) Vilken tönt!

Ikväll blir det tydligen Bingolotto..
(Frågan är om man ska lägga ut så mycket pengar på en lott?)
Blir även lite av en humor-kväll med Björn, som man har sett några gånger nu.
Jag ger den 4 toast...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jo imorgon blir det till att åka av ;) Äter upp det du inte kan äta jag!

2008-12-30 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0