Alkohol

Ja, alkohol hit och dit.. Börjar blir lite småless på den nu!
Alltid ska man blir dryg och inte riktigt förstå att man är det. Saker som man kommer på dagen efter att
man kanske skulle ha låtit bli att sagt. Eller visat, som det gäller den här gången.
Saker man känner när alkoholen satt sig fast på hjärnan, som man egentligen har släppt för länge sedan.
Nej, det händer knappast någonting bra när man blir full. Skulle vara att man blir lite mer social, men utöver
det kan jag inte komma på en enda bra sak. Fan, man borde rycka upp sig själv! Har blivit för mycket nu på
senaste tiden, dags att bli lite vuxen. Ett tag iaf.
-
Minns inte riktigt vad jag skrev i förra inlägget, men sen det har det väl inte hänt så mycket. Dagarna flyter

som sagt in i varandra nu när man inte gör något. Veckan har varit seg och jag har mest sett fram emot

helgen, fråga mig inte varför. I torsdags kom Ökan hem och jag skjutsade hem henne från tåget. Slutade

med att jag stannade där över natten, som vanligt. Gjorde inte mycket alls, också som vanligt.

Fredagen fick vi för oss att åka och hälsa på Sara i Gävle. Kom iväg senare än planerat och efter vi satte

oss i bilen så hände bara en massa tok. Jag, Emma o´ch Sofie tröttnade fter halva vägen eftersom det

var en olycka som hindrade E4an, vilket betydde att vi fick åka 70 på gamla. Det kändes inte så aktuellt,

så vi vände efter ett tag. Trodde vi skulle åka och titta på Trollstugan, men vi hamnade i fel stuga om man

säger så. Tog en sväng till Vansätter på fika också innan det var klart. Ja, en tokeftermiddag blev det bara.

Igår blev det fest, som jag egentligen skulle varit utan. Ja, som sagt.. Dags att lägga alkoholen på hyllan.
Nu blev det raskt iväg här. Ner på stora staden för lite fika.
Skriver kanske senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0