.

Ny dag, nya tag



Imorgon börjar det.
Eller nej, det har börjat.
Klockan har klämtat 00


Man kan nog inte säga "nya liv", men något liknande är det nog.
Med sikte på de kommande planerna i livet så kommer det bli ett
stort lyft. Ekonomin kommer att rulla på bättre, rutiner kommer bli
ett faktum och äntligen lite stillhet i övrigt. Har börjat se ett mönster
i de tiderna då det varit mest knasigheter. De uppkommer Alltid när
hjärnan inte får jobba tillräckligt. Då snurrar det runt en massa annat
strunt som inte ens har ett värde att klura på. Så nog med det nu..
Det finns faktiskt bättre saker att lägga ned energi på.


Dagen har spenderats med min (börjar bli gamle) vän, Emma.
Tog en promenad på förmiddagen, åt lunch på stan, tog en
välbehövlig powernap tillsammans med Mollie, gick till mami
& fick oss hemlagat. Sen lämnade hon oss för storstaden
ännu en gång. Men nu gör hon bara det EN gång till innan hon
blir hemmavarande på obestämd tid :) Det gillas mycket !


Ikväll lägger jag mig med ett lättare sinne måste jag
erkänna. Det enda som tynger ned lite är att jag kom
på mig själv att sitta och sakna en person. Denne, som
på något vis alltid får mig på bättre humör, utan att ens
försöka. Den där personen som troligen är strået knäppare
än mig själv. Min gohög, Sandra <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0