.



Mördegar


För tillfället tar Mollie sin middagslur (2,5 timme innan vanliga tiden)
medan mamman sitter i soffan och funderar stark på att följa exemplet.


Anledningen?

Jo, för att en viss Liam Sandberg valde att vakna kl 6 idag :)
Igår tog nämligen jag & Mollan våra prylar och åkte till Marma
för att sova hos Nathalie & Limpan. Vi busade på kvällen, och sen
åt de vuxna en jääkla massa chips & godis efter att knottarna hade
lagt sig för kvällen :) Somnade faktiskt innan klockan 11, men trodde
fortfarande att livet var över när kidsen vaknade, haha. Här har vi två
som inte vaknar före klockan halv8-8 som tidigast. Men just för dagen så
passade det perfekt att Mollan klev upp så tidigt, eftersom hon sover middag
redan nu. Efter tuppisen packar vi åter igen och styr kosan mot Norrala där vi
ska åka lite fyrhjuling & grilla korv hos Sandras föräldrar.
Skönt att vara ute.

Men nu ska faktiskt även jag gå och lägga mig en stund, annars
är det bara att glömma att orka med hela Melodifestivalen ikväll.


Snygg min, Mollie :)



Följa katt



Frukostungar



Fight om förarsätet



Härlig fokus Nathalie, haha :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0