.


<3

Idag är det åter igen den där dagen för alla kära.
Vet inte alls vad denna dag ursprungligen har för mening, men
för mig betyder det att ägna tid eller en tanke till dem som betyder
någonting extra i livet.

Denna dag kan både vara ris & ros, med den stora skillnaden i
om Den som tankarna går till, även har samma tanke tillbaka.
För min del är det mest familjen som står i fokus, så jag kan med
andra ord känna mig lycklig :)

Morgonen började mysigt med lillfia min.
Vi åt frukost, tände levande ljus och drack choklad till
morgonens barnprogram. Det är en sådan tidig morgon
man alltid ska ha för att dagen ska bli toppen. Nu har jag
skjutsat ut henne på dagis, och gåbandet står på schemat.
Eftersom det är en lite speciell dag så ska jag nog ta mig
ett bad. Får så hur lång tid jag har ro till det denna gång :)

14 ska Mollie hämtas igen och efter det får vi se vad som
händer och fötter. Troligtvis traskar vi över till mamma +
familj och äter. Ikväll blir det tv för mig själv när M somnat.
Känner absolut ingen panik över att vara ensam. Jag har en
sån fin familj och vänner, och det räcker gott & väl för mig.


Mammas största kärlek




If you were a wink, I'd be a nod
If you were a seed, well I'd be a pod.
If you were the floor, I'd wanna be the rug
And if you were a kiss, I know I'd be a hug

/ Barry Louis Polisar - All I Want Is You





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0