.



Uppsala, Stockholm

- Var är vi?



Dagen började med strålande humör!
Två tjejer, två solbrillor & en nybränd skiva i röda faran.



Resan ned till Uppsala gick som smort ( förrutom missen var avfarten låg )
och vi kom säkra ned på Ikea. Hann väl traska runt där en stund tills telefonen
ringer. Tony som säger att deras fartyg snart skulle lägga till i Stockholm.
Va, redan Nu? tänkte vi

Saken var att vi skulle stanna i Uppsala eftersom de skulle ta tåget dit &
vi skulle skjutsa dem därifrån. Men OJ... Hade mamma GLÖMT att sagt att
det tåget gick från Stockholm klockan halv 8 på kvällen.
Klockan var nu runt halv 3.

Vi tog väl våra sura miner och tänkte; bättre att åka ned till storstaden ändå
än att behöva vänta flera timmar i Uppsala. Sagt och gjort.
Men tror ni vi hittade?

Att vi åkte fel ungefär 7-8 ggr kanske ger svar på den frågan.
Men på något mirakulöst sätt så tog vi oss till hamnen där vi
äntligen kunde hämta upp dem. Hemrestan gjorde oss totalt klena
då det var mörkt och jobbigt. I vanliga fall är jag åkrädd.
På E4an under en vinterkväll - DÖDSÅNGEST


Men som ni kanske märker så tog vi oss hem hela och nu lockar soffan
mig mer än någonsin annars. Klockan är inte ens 10, men det känns som
om den skulle luta mot 1snåret. Funderar faktiskt på att gå och lägga mig
redan nu Innan folk från krogen börjar skrika utanför. Skulle vara skönt, men
känner jag mig själv så kommer det vara halvt omöjligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0