.


Heeej då gallan!


Har nyss duschat med ett sånt där desinfektionsmedel som köptes idag på Apoteket. Tycker nästan att det är lite löjligt att man fick lägga 160:- för medlet.. Borde inte landstinget kunna stå för det? Aja, nu ska jag inte säga för mycket så de inte lämnar en liten suprise i kroppen och syr ihop imorgon :)

Så som sagt så ryker gallblåsan imorgon. Har under en lång tid haft problem med den, men har inte vetat vad det varit förrän bara någon månad sen. Nu hade jag en sån tur att de kunde trycka in en tid till mig för att få det gjort, annars brukar det ta månader. Ska iaf bli riktigt skönt att kunna äta vad som helst utan att vara orolig för anfall.

Har kollat genom väskan ett antal ggr. Mjuka kläder, underkläder, tidningar, laddare, lepsyl, plånbok. När jag är klar med datorn för kvällen så åker även den ned i väskan. Men har jag glömt något? För det finns verkligen inget mer trist än att ligga på sjukhus. Jag hatar det verkligen. Minuter känns som timmar...

Nu blir det nog en film och sen sussa tidigt. Klockan ringer 05.45.
Skicka gärna lite sms på fredag så jag har något att göra :)


Den här fisungen kommer saknas
Mammas skalleper :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0