.


Mysiga tisdagar


Fredde kommer hem från jobbet halv 6, vi äter mat, lägger Mollie och sen är det dags för veckans tisdags-mys. Oftast blandar vi ihop skagenröra+extra räkor som vi har på mackor. Sen bänkar vi oss framför veckans Desperate på tvn. Det är härligt att ha såna rutiner när man kan slappna av. Även om det bara är för någon timme.

Imorgon var jag tvungen att tacka nej till jobb pga av att jag ska röntka stenarna. Om det nu är det dvs.. Tänk om doktorn tror fel och det är något helt annat? Åh, det vill jag inte ens tänka på! Efter åker jag väl hem och fortsätter att grunda på stugan. Tog slut på material idag så det är fortfarande en sida kvar. Det blev bättre än väntat måste jag påstå. Två strykningar till så är det nog klart. Sen alla detaljer också då såklart, men jag har inte riktigt bestämt vad det blir för färg ännu.

Vad tycker Ni?
Stugan blir vit.
Vad ska då knutarna/fönsterkarmarna ha?



Om man köpte 4 colaflaskor så fick
man dessa med. Tyckte de var så fina





Märks det på bloggen att jag tycker det är kul med
bilder som ser gamla ut? I alla fall sådana prylar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0