.


Fler bilder


Det finns dem som är nyfikna på hur lägenheten ser ut. Skulle vara roligare om personerna i fråga kom hit och hälsade på istället, men några bilder kan jag allt lägga ut :)


Här är den trista utsikten från mitt sovrum.
Det är en stor innergård, men som ingen använder.
Synd där. Ska försöka fixa något till sommaren :)



Visst är det vackert med blommande orkideer?
Men också så otroligt trista när de inte blommar.



Den här köpte jag på en antikbod i Göterborg.
Ska egentligen vara vykort i facken, men jag har
foton istället. Ska snart upp på väggen någonstans.



Bild på mamma+mollie tillsammans med
fina gamla sidor ur en bibel.



Mollans rum är jag inte alls nöjd med. Det ska målas om &
sen göras ordning på riktigt. Det får dock bli efter jul.



I vardagsrummet har jag en jättestor gren med julstjärnor i.
Det kanske bara är jag som gör sådana saker.. Men vad trist
det vore om Alla hade precis lika hemma.



Närbild



Kök





Fick vara nog för denna gång.
Kommer mer på sovrummet samt gästrummet
när jag väl är klar med allt. Men när det blir, det 
vet jag inte. Känns inte som jag varken har energi 
eller ekonomi till alla planer :) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0