.



Ekonomi

Är skoj när man har en bra. Är endast jobbigt när det inte blir som man vill.


Dagen började med att jag hade ställt klockan totalt fel och det blev stressigt när Mollie skulle till dagis. Medan hon var där så sov jag faktiskt en stund. Det var så jääkla skönt också ska jag erkänna. Efter passade jag också på att handla lite med mamma & Ted.

Testade också en ny grej idag.
Mamma var sist de var här och sålde guld till nå folk som hade satt upp på Folkan. Hade ett gamla halsband som jag aldrig använt som jag var lite nyfiken över. 2000 kronor fick jag för det, och det gjorde absolut Ingenting med tanke på rubriken.

Men visst finns det verkligen inget värre än att oroa sig över sin ekonomi? Märks direkt på mig. Irriterad mest hela tiden, grubblar, kan inte sova & när väl sömnen kommer så är drömmarna inte alls roliga. Näe, det är ingen höjdare alls!


Något som ÄR en höjdare är att jag har
en störtskön unge som gör livet ljust :)


EEn nybadad gladskit



Nu känns det som jag vill skryta lite :)



Hur mamman ser ut? Njaaa, haha



Kanske var i badet liiite för länge




Farmor kom hit ikväll. Bjöd över henne på lite käk. Med sig hade hon ett 4-pack julmust och en chokladask som gjorde min dag/kväll bättre :) Nu till dagens fråga ; Är jag den enda 23åringen som fortfarande får prylar av sina mor/farföräldrar? Som tex micro & vinterjackor osv?

Men inte klagar jag. Det är skönt att veta att det finns snäll släkt som kan hjälpa till lite ibland när man inte har sådär överdrivet med pengar. Uppskattas verkligen! :)


Mums !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0