.


Vad gör jag hemma denna tid på dygnet
kanske ni undrar?


Jo, för idag ringde de från dagis strax efter lunch och sa att Mollie skitit ett x antal gånger & att det var bäst om jag kom och hämtade henne. Nu har vi varit hemma några timmar, och jag har ännu inte sett några tecken på att det skulle vara magsjuka i alla fall. Av oss två är det nog jag som är mest sliten. Får se hur det blir imorgon med dagis dock. Men jag tror nog att det är en till tand som är på gång.

Just nu sover lillan en sväng. Ska gå och väcka henne snart och då hade jag tänkt att vi ska gå till lekparken en sväng. Sen kommer Fredrik hem och vi ska laga mat. Eller han ska rättare sagt. Blir den supersmarriga köttgrytan som jag älskar. Ikväll blir det bara lungt. Det är så himla skönt att vi gjorde allt det dryga igår, så man bara kan ligga och jäsa ikväll. Dags för nya avsnittet av Desperate också :)


Råkade bryta av den
blommande grenen igår :(



Men som tur är så
blommar snart den andra



Mollie hade fått en liten "blomma" (läs:gräs)
på dagis, men vi såg den inte förrän nu





Kommentarer
Postat av: F

Mäh! vilken fin påskblomma!

2011-04-26 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0