.


Badrumsmöbler


Idag ringde vi och beställde nya badrumsmöbler. Äntligen hittade vi en möbel som båda gillade, så det var bara att slå till. Att vi inte har hunnit kakla där inne får vi stå ut med i någon månad till. Där är vi inte ens säkert på hur vi vill ha det. Ska fråga om någon i Fredriks byggarfamilj kan hjälpa till så det blir rätt på en gång.


Här är de :



Idag pallade inte ryggen inte längre än till 12. Det är värdelöst! Men eftersom jag ändå skulle gå på halvtid nu med start nästa vecka så gör det inte så mycket att jag bara kör halvtid redan nu. Är på gränsen till för snål för att jobba halvtid, men så får det bli. Orkar inte gå runt och ha ont & sura pga av det.

Idag efter jobbet åkte jag hem till mamma och blev bjuden på en onyttig lunch bestående av McDonalds. Och ja, man får tröstäta och tycka synd om sig själv ibland :) Åkte hem & Mollie käkade gröt. Just för tillfället sover hon och karln lagat mat. Snitzel & ris blir det. Var länge sedan vi åt det, så det ska bli gott. Senare ikväll ska väl Fredrik försöka bli klar med listerna och sen blir det något avsnitt av DH. Imorgon är det jobb 8-12, så det ska bli skönt..


Kommentarer
Postat av: Millan

Skönt ändå att få gå ner på deltid lagom till advent. Fin mössa du har förresten, åkte förbi dig i morse utanför morsan och hejade allt vad jag orkade.....men du såg ingenting! :( Ha det så bra, kram//Millan

2010-11-25 @ 08:12:48
URL: http://segeraker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0