.



Fina dagen


Idag var det fantastiskt väder och det var omöjligt att inte gå ut. Fredrik passade på att tvätta av bilen lite medan jag och Mollan satte oss och jäste i solen. Efter tog vi en provrunda med bärselen, som fungerade perfekt. Det var riktigt skönt att få båda armarna fria + att det inte blev så tungt. Efter 9 månader med henne i magen så satt vanan i att ha något där :)

Tyckte jag såg på vädret att det skulle bli fint imorgon också, och det hoppas vi på. Då blir det nog en liten längre promenad än den idag. Måste ändå ta och sätta igång med det för att få kroppen i balans igen. Längtar som en tok tills vi flyttat och kan ta fram vagnen ordentligt. Och längtar också efter att snön ska smälta bort såklart.


Fredrik tvättar på



Mollie sitter i sin stol och jag på min.
Rusta-reklamen var bäst tyckte hon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0