.



Sommartider.. hej hej!

 


Nu är alla avslutningar & snart också studenten klart och då är det verkligen sommar. I veckan tog även syster examen från den gamla skolan, innan det är dags för stora skolan nästa gång. Kunde tyvärr inte titta på, men pappa lånade kameran och knäppte lite i alla fall.


Igår fick vi främmande. Nathalie & Niklas var barnledig och kom och grillade med oss. Satt kvar vid matbordet till strax efter 1 innan de for hem. Det var mycket trevligt och det lär bli fler gånger den här sommaren. Hur man än vänder på det så är det faktiskt så att man inte är lika "populär" längre. Singelvännerna har helt enkelt mycket annat för sig än att sitta i Marma. Tråkigt.. men det är så det är..

Idag är det bara tråkväder och ett tjatigt slut för studenterna. Men jag tror inte att de hänger läppar för det :) Här i hushållet har vi haft främmande av mamma & Liam. Grabbarna sitter och spelar tvspel & mamma leker med Mollan medan jag skriver lite. Fixar även ordning lite bilder åt pappa. Senare funderar jag på att tjata åt mig en pizza. Blev för ovanlighetens skull sugen på det. Ikväll blir det bara lugnt med film. Skönt med lite skitväder ibland faktiskt.

 


HUA vad stor hon blivit



Mollie i sin nya flytväst.
Den var inte så populär :)



Kommentarer
Postat av: G-farmor

Hörde att Mollan tyckte "va ska man flyta för???"

2010-06-12 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0