.


FUJI

Satt på toa och läste en tidning när jag såg en reklam för Fuji. Blir man medlem nu så får man 100 bilder gratis framkallade. Och eftersom jag har en hel bunt som jag skulle vilja ha utskrivet så passade det perfekt. Fixar hem en massa bilder på mig + familj så att förhoppningsvis fader min hinner fixa lite i albumet innan alla bilder på pyret ska in där. Har ett fint album från när jag var liten som inte ens är halvfyllt, så vi tänkte fortsätta med att fylla det nu.


Bra frisyr tyckte mamma tydligen
Skolfoto sedan 1an




Farmor & Farfar



Farbröder



Jag & mamma i Turkiet



Min vanliga syssla i Marma under sommaren


Där har pappa målat en massa, och satt in kort på alla. Mycket roligare än bara ett album med stela bilder i rader. Så nu hoppas jag att det går snabbt att få hem dem, så man får se resultatet.

Gå in och beställ ni med tycker jag : SNABBLÄNK HÄR


Idag är det onsdag och jag har inget planerat förrän kl 6. Då svänger jag förbi farmor för att hämta upp henne, sen hämtar vi Ida. Ska gå på sista visningen av Avatar. Jag tänkte strunta i att gå på den, men nu fick jag panik och ångrade mig när jag såg att den var på väg att sluta. Verkar vara en superfilm, om man litar på alla andras omdömen. Och en riktig bio-film ser det ut att vara också. Så det ska bli roligt.






Kommentarer
Postat av: pappa

kuliga bilder det där, fixa bilder du så fixar jag resten...Kram

2010-01-13 @ 22:32:40
Postat av: Farmor

Ja va bra att man kan se att gammelfarmor inte har varit gammal hela tiden...Avatar var verkligen en dunderfilm, jag är yr i mössan än.

2010-01-13 @ 23:45:13
Postat av: Caroline

Jag fick då inga gratis bilder :(

Jag fick betala 92spänn!!! Men de var inte så himla dyrt.. Men ändå! :/

2010-01-14 @ 00:22:45
URL: http://carolineanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0