.



Speldagar


Idag for jag in till stan runt 2, och lekte med Mattafatta. Vi åkte ner på Tewes och tog oss en långfika, och sen upp igen till hennes mammas hem. Där spelade vi 3 omgångar biljard (som jag VAAAANN Matta, höhö) , och sen åkte jag hem till min egen mamma. Där fick jag mat och sen blev jag spöad i Skippo innan jag åkte hem till Marma igen.


Inte roligt att missa



Bästa väggen i huset.
Och det är imponerande att de gjort allt själva också




Matta satsar



1-0 till Matta i första omgången



Sprängarn





Igårkväll kom Mattias och hälsade på en sväng. Eller ja, sväng och sväng. Det slutade i att vi spelade Wii Golf från 9 till 2 på natten. Det gick förvånadsvärt bra för att vara första gången för mig. Så de här två dagarna har det varit ena riktiga speldagar.

Ikväll är Fredde uppe hos grannen och spelar tvspel, och jag har laddat upp med chips och nya fjantfilmer. Så nu kan jag sitta här och skratta åt dåliga skämt bäst jag vill :)


Mattias körde en rolig stil på golfen




Imorgon vid 2 kommer gänget från stan hit och det blir väl bus ute i snön, sen mat och sen vill grabbarna spela lite bowling på tvspelet också. Så ikväll ska jag vila upp mig så att man orkar med morgondagen.

Det var allt för idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0