.


Melodifestival & Motorspark


Ja, det är i alla fall den första gången jag sett en motorspark. Visste inte ens att det fanns innan svärfar satt och pratade om att köpa. Och innan katten hann skita så har de nu hämtat en bortanför Rättvik någonstans. Om man är ute och pimplar på vintrarna ( eller om man bara är lat ) så kan en sådan bli din för lite över 7.000 :-

Fredrik testade en sväng först, sen åkte jag med. Det kändes som det gick supersnabbt när man satt på kan jag säga. Inte direkt något jag gillade speciellt eftersom det kändes som man skulle ramla av hela tiden. Men ja, när man ska ut på sjön är det perfekt att ha. Var ned till farmor och visade + att hon fick knäppa kort eftersom mitt batteri precis dog på kameran. Batteriladdaren hittade Fredrik senare idag också, så nu är det fullt innan det är dags att åka till BB.

Fredrik gör en fin min på sparken





Efter blev det lite trav, där vi fick in 4 rätt. Nyfiken på vem den ensamme vinnaren till 67 miljoner blev. Raden var inlämnad genom nätet, så man får hoppas att det var någon yngre person som drog in potten. Vad ska man göra  av med den summan egentligen?


Senare var det dags för käk sa magen. Var först tänkt att vi skulle göra oss lite fina och gå och käka på kina, men det blev hämtning istället. Hade varken lust eller energi att gå ut efter att ha hostat halva natten. Nu när Fredde blivit skapligt pigg så är det min tur att vara hängig igen tydligen. Så istället tog vi maten upp till mamma och tittade på Melodifestivalen med dem + grannar. Och faktiskt gick det att lyssna på båda låtarna som gick direkt vidare. Men de där 4 grabbarna kunde ju bara vara tysta.. det var nästan så att man skämdes. Nej, jag ångrar mig.. man Skämdes faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0