.



Jäkla snööö





Väderleksprognosen förstörde min planer riktigt ordentligt denna helg. Var meningen att vi skulle bege oss upp till Sundsvall på lördag för att köpa alla prylar på Ikea, men nu ser det inte ut som om man kommer att lämna lägenheten ens. Med snöoväder och blixthalka som vädersnubbarna så glatt presenterar så blir vi hemma.

Jaha, så nu vet vi inte Alls vad som händer i helgen. Någonting måste jag i alla fall hitta på, annars kommer jag nog gå under av tristress här. Tvn är inge rolig & inte datorn heller för del delen. Alla som planerat allt galejj hade kunnat få ändra planerna till denna helg istället så man kunde underhålla sig med. Men nu missar vi dem också eftersom det antagligen blir nästan helg vi åker istället.

Igår var vi inne i stan och åt mat och kikade på OS/fotboll.
Idag är det en tråkig dag då vi enbart ska handla, städa & tvätta. Inte så angagerande, men vi får det gjort innan helgen i alla fall. Och vad ska man annars roa sig med på en tråkig torsdag?


Nu ska jag fortsätta att sitta och förbanna varje snöflinga som faller här utanför.


Kommentarer
Postat av: sandra

Någon som är förbannad hör jag? ;)

Ska åka bill upp till Sundsvall på lördag vi. Mamma är galen, men tyvärr så gick det ju inte ens ett tåg, haha!

2010-02-18 @ 16:32:03
URL: http://sandraosth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag o Kristoffer ska på södra berget på en lyxweekend som jag fick i julklapp :)

Japp, HATA snö är rätta ordet ;)

2010-02-18 @ 19:18:30
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0