Det här inlägget..



Det här inlägget.. kommer att handla om Norrala och människor som är dum i bollen.
Vi börjar med det lite roligare. I lördags var vi ut till mongohönorna i Norrala igen. denna gång togs spriten med och det blev en jäklars kväll. Vi kom lite senare än planerat så de andra var redan i full gång med att.. ja, vara full. Men inte deppade jag av det, utan tog min en bäverhojt och mådde lite illa efter, sen var de ba å kör. Kvällen bjöd på mycket olika tok, samt en massa deaptalk bland människor. Men så kan det vara ibland. Allt som allt så var det en mycket trevlig kväll, och hoppas på attdet blit fler nu i sommar. Jag är mäkta stolt att jag inte fick ett spel och sprang ut till hönorna. Borde vara skottpengar på såna fula.

Här kommer några bilder sen dess, resterande får ni kika på  http://saandraosth.bilddagboket.se.







Och Söt-Anton får en stor bild, för han var faktiskt både fullast och fulast : )


Så nu ska jag komma till den andra delen av inlägget. Och då ska jag säga högt och klart.. De som inte vet fakta KAN HÅLLA TYST bara. Tydligen finns det fortfarande människor som är kvar i 14års ålder och känner att de är betydelsefulla när de kan komma med fakta till andra. Sen att det är en helt och enkel lögn, det gör tydligen ingenting. Ja, människor som inte har någon som helst aning är bara väldigt störande. Det höll på att förstöra en väldigt fin sak, men tyvärr så gick det inte. Så nu är det bara att koka upp något nytt för att försöka trascha. Vad skönt allt skulle vara om bara andra höll sig till dem själva. Ja, och så var det sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0