Sedan onsdagen


I onsdags var det en helt vanlig onsdag och vi åkte till Anton för lite fotboll. Jag är inte intresserad mer än att det brukar finnas chips på dyliga evengemang, men det gick för sig. Spelade lite tvspel, och dålig förlorare som man är surade jag enormt mycket. Det roliga var att jag vann, men surade ändå eftersom drygSandra och drygAnton skulle spela högre musik än själva tvspelet, så det var näst intill omöjligt.

Sen helt plötsligt var det full fart på dem. Jag som är snäll och erbjuder mig själv att vara nykter, eftersom dom bara skulle "ta någon öl" fick sitta och lyssna på deras stojj i några timmar. Brukar annars inte bry mig så speciellt att vara själv nykter, men igår var det icke en höjdare. Om man är trött som en gnu så är det inte lätt. De hade i alla fall roligt och det är väl huvudsaken.

Anledningen till att de Egentligen bara skulle dricka någon öl igår var för att vi skulle till Gävle dagen efter. Självklart sov både jag och Sandra över så vi fick köra mellan 160-80 hela vägen till Gävle. Först hämtade vi upp en, lite slitnare än alla andra, Tomas i Sandarne. På vägen gnällde och gnisslade de två som två påsar nötter, och värre blev det väl inne i stan. Jag tror vi gick i 3 affärer innan vi brassade hem igen. Jag hann i alla fall hitta ett par byxor och en tröja på den tiden. Tröjan blev jag kär i, och skulle ha köpt en i varje färg, om jag hade haft pengar dvs.

-Men Haallon, hur fan äre mä re kaar?
-Lugna puckar.... hockeyklubba.

Kollade igår igen, och det är lika roligt varje gång.

Anledningen till att jag la upp det som hände i onsdag var helt enkelt för att jag glömt lägga upp texten då. Efter har det hänt en jäkla massa, men inget jag orkar skriva upp nu. Vad som är värt att nämnas är dock lördagen & Kristet. Det var en riktig höjdardag/kväll med de absolut bästa personerna i mitt liv minus Matta : )

Bilder kommer senare, men om ni är sugna att se egentligen HUR roligt vi hade så titta i dagens Kuriren. Som tur var lyckades jag titta bort precis, men Sara & Ökan syns bra. Har jag hört i alla fall, har inte hunnit se själv heller.







Kommentarer
Postat av: Sara E

Haha jo att vi gjorde! :P Tur att jag inte skrek då med, skönt att ökan fick vara fulast ;)

2009-06-01 @ 21:24:12
Postat av: Johann B

För Matilda fick jag ha för mig själv;) myyys;)

2009-06-01 @ 21:43:33
Postat av: Alex

Till Sara : Haha, och jag har Fortfarande inte sett bilden :)

2009-06-02 @ 18:31:27
Postat av: Alex

Till Johann : Haha, fjant :)

2009-06-02 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0