Två dagar till avfärd


Ja, nu är det bara två dagar kvar tills jag åker hem. SLÄPP IN

Igår var jag ledig och det vara underbart. Låg hemma i soffan och bara luktade illa i stort sett. Orkade knappt svälja mitt eget saliv, så det fick rinna. Nej, men nästa i alla fall. Ville bara få er att förstå hur lite jag gjorde. Tittade ett par avsnitt av sarah Conner Cronicles tills Emma kom hem. Hon gjorde spagetti & köttfärssås och vi åt när Matta kommit hem. Gillar dessa veckor när vi får ett tag tillsammans där vid middagstid. Efter la vi oss som slakt i soffan och Emma kastade in handduken och la sig halv 8 ( !!! ). Jag har fortfarande mycket svårt att förstå hur det är möjligt. Jag och Matta halvsov till Putte P kom med film.

Vi såg The Curious Case of Benjamin Button med Brad Pitt. Handlar om en pojke som föds som en liten gubbe och som senare bara blir yngre och yngre för varje år därefter. Tillslut är han hunkig som aldrig förr och jag och Matta satt med en liten klump i magen och smådregglade. En helt okej film med fint budskap, men tyvärr var den typ3 timmar lång och jag var tvungen att ta lite käk mitt i för att den var så lång. Hade väl inte gjort något om det vore mitt på dagen, men vi var trötta allihop och det blev kämpigt där i slutet.

Idag blev det jobb, fast bara 1,5 timme, så det var okej. Fast jag måste nog erkänna att det är roligare att jobba eftermiddag/kväll. Roligare folk då faktiskt. Sitter nu och småkollar på Simpsons, men har redan sett programmet så väntar på nästa. Nu började det andra.. och det har jag också sett. Typiskt, men jag kollar ändå. Har laddat upp med en varm choklad, så nu ska jag mysa =) Hoppas på att få mysa vidare senare ikväll. Man blir lätt bortskämd.

Nu kom Emma hem, så jag ska väl tala lite med henne. Orkar inte skriva något mer i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0