Niklas 22 år


Idag fyller Strand 22 och det ska firas. vet inte alls vad som är planerat ännu, men fest blir det i alla fall. Eller ja, för alla andra då : ) Jag själv ska dock "festa" lite jag med. Om det inte kommer något oväntad panik-illamående så ska jag faktiskt också följa med på krogen. var lite osäker först angående saken, men nu har jag fått ny information att Ökan ska dit, och henne kan man vara med. Brukar inte flänga runt på dansgolvet som de flesta andra av mina vänner, så det blir bra. Har bara gått nykter på krgen en gång innan, och det var inte alls roligt, men nu ska jag allt göra ett nytt försök. kan trots allt inte sitta hemma varje gång folk är på krogen.



Idag vaknade vi runt 12 och åt frukost. Efter det drog vi in till staden för att gå på systemet. För en gångs skull tog jag inte med mig plånboken eftersom jag inte skulle köpa någonting, men Såklart frågar dom då. Vi skulle såklart ta kön med den sura tanten i, så där blev Fredrik nekad då. Det roliga var att vi föra stod och pratade högt och tydligt om att vi skulle köpa alkoholfritt till mig, men det spelade tydligen ingen roll. Vrångtant! Spm tur var så mötte vi sen ( "den där söta" sagt av mamma ) Anton Östlund som stack in och köpte det Fredrik ville ha, men jag fick inte min öl. Ganska surt.

Nu ska vi äta mat, och sen får vi se vart förfesten håller till. kanske blir att alla trycker in sig hos Sandra men det hoppas vi inte på. Inte den största lägenheten i stan nämligen. Men det blir nog bra i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Anton

Hihi, den där söta!

2009-08-15 @ 15:07:45
URL: http://beastlund.blogg.se/
Postat av: Ök

Haha, mamma sa exakt samma sak. "Åååh vad söt han va", idag på apoteket. Vi ses sen XL!!

2009-08-15 @ 16:24:43
Postat av: lammet

exakt så säger mamma om honom med :D (om anton altså)

2009-08-15 @ 17:14:42
Postat av: Alex

Haha, det är alltså den perfekta svärmorsdrömmen :)

2009-08-16 @ 13:47:04
Postat av: matta

Hahaha, gölligt ;P

2009-08-17 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0